wtorek, 27 lipca 2010

26.07.2010

Przepraszam was że wczoraj nie napisałam wczorajszego dnia ale nie miałam czasu ;]]
no to może teraz napisze ;]]
pojechałam do cioci . Poszłam z moją Babcią bo też tam była z mamą i z bratem do lasu a ta przejść się zobaczyć czy nie ma grzybów xdd... ;pp Ale no nie ma chyba z 6 ich było ale babcia mówi ze jeszcze będą tylko teraz musi zaświecić słońce ;]] no nic ciekawego ale przynajmniej fajnie spędzony czas xdd ;dd
Jak wam się podoba moje zdęcie ??
Ps . to poprzednia notka .. ;)
Palu$$ pozdrawia ;]]

niedziela, 25 lipca 2010

25.07.2010

Dodam moją fotkę ale ona też nie jest tak jak obecnie wyglądam ale jest już zblirzeniem cąłości mojego wygladu xdd ;d

Oto jaaa ;
Dzisiaj razcej nie bd z domku wychdozi bo brzydka pogoda to nie ma co opisywać xdd ;dd
Poozdro ; ***
Palu$$

sobota, 24 lipca 2010

24.07.2010 spotkanie ?

Dzisiaj miałam się spotkać z moim kolegą i przyjaciółką pod szkołą ..
On przyjechał i powiedział że zaraz przyjedzie . a nie przyjechał postanowiłam do niego zadzwonić . usłyszałam że raczej już nie przyjadę bo nudno . Wkurwiłam się za przeproszeniem . Miał przyjechać a nie przyjechał później z takim typkiem znowu się spotkałyśmy a w sumie to juz z mojej psiapsióły bliższym kolega anie moim ;dd . poszłam do domu weszłam na kompa i na gg ... Wkurwiłam się po rozmowie z moja 2 inna przyjaciółką . dowiedziałam się że nie warto wierzyć ludziom
Baaju ; *

piątek, 23 lipca 2010

23.07.2010

Hejoo ;]]
Siemanko ponownie ))
Dzisiaj pojechałam do mojego byłego miasta .
Spotkałam się tam z moimi przyjaciółkami ; **
Lov waas ^^ xdd
Dużo sie tam dzieje jak mnie tam nie ma , ale jakoś to przetrwam w końcu ja nauczyłam kamienia jak być twardym a kamień mnie ;dd xdd .
Posiedziałam sobie doo 18;20 i się zbieram na busika . ;)
Ale boże ten kierowca nie umie jeździć ... Kto mu dał prawko !?
Palluśaa ; **

czwartek, 22 lipca 2010

22.07.2010

Siemka... ; ]]
Obudziłam się o 9 .. no mniejsze o to xdd ;p
Poszłam po przyjaciółkę na przystanek autobusowy , poszłyśmy do mnie ...
Była burza . wyłączyłyśmy kompa i zagrałyśmy w grę ... i o 18 gdzieś tak poszłyśmy an pole ...
spotkałyśmy sie z naszym kolegą i poszliśmy się przejść na taki kopiec , później szliśmy przez jakieś głupie chwasty i trawę po szyje ... ; [ Dość że tam było pełno żab których nie znoszę . od razu mam jak je widzę dreszcze i wgl . poszliśmy na bloki i siedzieliśmy w środku takiej jednej klatki w naszym ulubionym blokiem 4 ;dd on poszedł do domku a ja Ewela odprowadzić na rynek i poszłyśmy tyle ...
No to tyle mojego dnia ; pp
Paa ... Palu$

środa, 21 lipca 2010

21.07.2010 -Pies

M♥j dzień zaczołga się spoko ; ]]
Wstałam zjadłam śniadanie itp ;d
Zjadłam obiad jak za zwyczaj , mojej mamie zachciało się pojechać do cioci.
Buntowałam się co nie co ale co mam lepszego do roboty ... ; //
Wstąpiłyśmy do Lidla kupić jakieś lody chipsy batonika i picie . mniejsze o to ; )
Przyjechałyśmy moja ciocia ma 2 psy . Jeden jest nieco młodszy ale jest duży .
Trochę se z nim pobiegałam xdd ;p
I jak by mnie dziabną , ale moja ciocia z babcią od razu na niego wrzeszczą i wgl to ten podkulił ogon i se poleciał gdzieś w pola .
Wszystko est okej tylko mam małe ślady jego zębów ... ;p
Średnio ciekawe xdd ;p
Ale napisane xdd ;pp
Lepsze to niż nic .

Paluu... ; pp

21.07.2010 MeTaLlIcA

Siema . xdd ;p
Dzisiaj pochwale się moim logo '' Metallicy ''
Narysowałam ich logo no bo cóż tu ukrywać są nieźli ... ;]]

Daaawno ... ;

Jakoś w tamtym roku zaczęłam słuchać ich kawał kuch .
mają niezłą nute ;dd

oto loooogo ... ;

oceńcie Logo ;)
Pozdro...
Palu$